Espace Presse

Adeline KARCHER

Coordinatrice générale

E-Mail: [email protected]

Op dëser Säit kënnt Dir Pressematdeelungen an Dossieren iwwer aktuell Ausstellungen an Eventer eroflueden. Dës Informatiounsquelle sinn ausschliisslech fir Journaliste geduecht, fir d’Aktivitéite vum Musée « A Possen » ze promoten. All onerlaabt Notzung, besonnesch fir kommerziell Zwecker, ass verbueden. Fir Biller (Ausstellungen, Gebaier), w.e.g. kontaktéiert d’Direktioun op der follgender Adress.

Fir Projeten am Musée « A Possen » duerchzeféieren: Foto- a Filmopname musse vun der Direktioun guttgeheescht ginn. Fir all Ufro muss de Medium, d’Publikatioun, d’Thema an d’Kontaktdetailer vum Projetscoordinateur spezifizéiert ginn.

Sur cette page, vous pouvez télécharger les communiqués et dossiers de presse relatifs aux expositions et évènements en cours. Ces ressources sont exclusivement destinées aux journalistes pour la promotion des activités du Musée « A Possen ». Toute utilisation non autorisée, notamment à des fins commerciales, est interdite. Pour obtenir des images (expositions, bâtiment), veuillez contacter la direction à l’adresse indiquée.

Pour les projets réalisés au Musée « A Possen » : les photographies et les tournages doivent être approuvés par la direction. Chaque demande doit préciser le support, la diffusion, le sujet, ainsi que les coordonnées du responsable du projet.

Manifestations en cours

Manifestations passées