Living History

Here, in the so-called Muedelshaus, the visitor is at the centre of the exhibition. You will be able to touch and handle some objects on display to discover their secrets and to put yourself in the shoes of the house’s former inhabitants. Intergenerational and immersive workshops as well as the possibility of overnight stays will transform the visitor into a real participant in the exhibition.

The intergenerational workshop is a get together around a mutual topic in a cosy atmosphere.

Lieweg Geschicht

Am Muedelshaus steet de Besicher am Zentrum vun der Geschicht. Lieweg Geschicht erliewen: Verschidden ausgestallten Objeten kënnen ugepaakt a manipuléiert ginn fir ze verstoen, wéi dës funktionéieren. Dëst soll et erlaben an d’Haut vun den deemolegen Awunner ze schlüpfen an en Abléck an den Alldag vun deemools ze kréien. Bei intergenerationellen an immersiven Atelieren, sou wéi enger Iwwernuechtungsméiglechkeet gëtt de Visiteur zum Acteur am Musée.

En intergenerationellen Atelier ass eng Begéinung ronderëm e spezifescht Theema a gemittlecher Atmosphär.

Lebendige Geschichte

Im Muedelshaus wird der Besucher zum Mittelpunkt. In diesem Bereich  können verschiedene ausgestellte Objekte angefasst werden, um sie und ihre Funktionen genauer zu verstehen. Ziel ist es, sich in die Lage der ehemaligen Bewohner zu versetzen. Generationenübergreifende und immersive Workshops, in denen die Teilnehmer in das damalige Leben eintauchen, und eine Übernachtungsangebot ermöglichen dem Besucher, aktiv das Museum zu erleben.

Generationenübergreifende Workshops bieten Gelegenheit, ein bestimmtes Thema des Museums in ungezwungener Atmosphäre zu vertiefen.

Histoire vivante

Au Muedelshaus le visiteur est au centre du dispositif muséal . Ilest invité à toucher et manipuler les objets exposés, afin d’en percer les secrets de fonctionnement et de se mettre à la place des anciens habitants de la maison. Des ateliers intergénérationnels et immersifs ainsi qu’une possibilité d’hébergement feront du visiteur un véritable acteur de l’exposition.

L’atelier intergénérationnel est une rencontre placée sous le signe de la convivialité autour d’un thème commun.