Featured

ATELIERS ÉTÉ 2022

Summerakademie !

An der Woch vum 2 bis 5 August, vu 14 :00-17 :00 Auer, stinn am Musée « A Possen » Kreativitéit, Léieren, Rätsel a Schneekereien am Mëttelpunkt. Wärend 4 Deeg, entdecken d’Kanner vu 6-12 Joer mat eiser Museumspädagogin, d’Geheimnisser vu verschiddenen Aktivitéiten déi all mam Thema Summer a Verbindung stinn. Den Atelier kennt Dir pro Dag oder fir déi komplett Woch reservéieren.

Um Programm :

Dënschdes, den 2. August, vu 14:00 – 17:00 Auer, léieren d’Kanner den Zauber a Geheimnisser vun engem Schattentheater kennen.

Mëttwochs, den 3. August, vu 14:00 – 17:00 Auer, wäerten d’Kanner aus regionalen a saisonale Friichten, hausgemaachent Gebeess kachen.

Donneschdes, de 4. August, vu 14:00 – 17:00 Auer, bastelen d’Kanner sech en Dramfänkert.

Freides, de 5. August, vu 14:00 – 17:00 Auer, sollen d’Kanner e klénge Gäertchen am Glas gestalten.

Du 2 au 5 août, de 14h à 17h, créativité, apprentissage, mystère et gourmandise sont au programme au Musée « A Possen ». Durant 4 jours, les enfants de 6 à 12 ans découvriront avec une médiatrice les secrets de plusieurs activités passionnantes et amusantes placées sous le signe de l’été. Chaque jour d’activité peut être réservé et suivi indépendamment ou conjointement.

Au programme :

Le mardi 2 août, de 14h à 17h, les enfants plongeront dans la magie et les mystères du théâtre d’ombres.

Le mercredi 3 août, de 14h à 17h, les enfants concocteront une délicieuse confiture aux fruits de saison.

Le jeudi 4 août, de 14h à 17h, place à la rêverie et à l’évasion avec la fabrication d’un attrape-rêve.

Le vendredi 5 août, de 14h à 17h, les enfants se lanceront dans la préparation et l’agencement d’un terrarium, petit jardin d’intérieur.

Dënschtes bis Freides um 14:00 Auer
Fir Kanner vu 6 bis 12 Joer
Tarif : 20€ pro Dag, 70€ pro Woch
Eng Reservatioun ass obligatoresch an d’Plazen si limitéiert.
Per Telefon (+352 23 69 73 53) oder per Mail ([email protected])
Mardi à Vendredi à 14:00h
Pour enfants âgés entre 6 et 12 ans
Tarif : 20€ par jour, 70€ par semaine
Une réservation et obligatoire car les places sont limitées.
Par téléphone (+352 23 69 73 53) ou par mail ([email protected])

Chrëschtzäit mat Famill a Frënn am Musée « A Possen »

Samschdes, de 17. Dezember, steet d’Chrëschtzäit am Mëttelpunkt am Musée „A Possen“!

Vu 14 Auer un wäerten eise Visiteuren, mat hirer Famill, Frënn (oder och eleng!) e gemittlechen Nomëtteg erliewen. Mat eiser Médiatrice wäert dir vill lecker Chrëschtkichelcher baken. Dann kreéiert dir eng schéi Këscht fir är Kichelcher mat heem ze huelen. Den Nomëtteg kënnt dir mat engem Kaffi an engem Stéck Kuch ausklénge loossen an dëse flotte Moment feieren! En Atelier fir Jonk an Al (d’Kanner mussen a Begleedung vun engem Erwuessene sinn).

Le samedi 17 décembre, le Musée « A Possen » fêtera les festivités de Noël autour de petits gâteaux !

Pour cette étape gourmande, nos visiteurs, à partir de 14h, pourront participer, en famille ou entre amis, à un après-midi de partage et de création. Après avoir façonné et cuisiné vos biscuits, vous créerez et décorerez une belle petite boite pour les recueillir. Encadrés par notre médiatrice, que vous soyez seul ou en groupe, adulte ou plus jeune (les enfants doivent être accompagnés pendant toute la durée l’après-midi), cet atelier sera l’occasion de partager un moment chaleureux, embaumé des douces odeurs de cuisson de délicieux gâteaux. Un goûter terminera bien entendu ce moment de partage !

Samschdes, de 17. Dezember.

Vu 14 Auer un.
Ongeféier 3 Stonnen.

All Altersklassen (d’Kanner mussen a Begleedung vun engem Erwuessene sinn).

Präis: 1 Persoun: 25 €; 2 Persounen: 35 €; 3 Persounen: 40 €; 3+ Persounen: Präis op Ufro.
Samedi 17.12.

A partir de 14h.
Durée de l’atelier-goûter : 3 heures environ

Tout public. Les enfants doivent être accompagnés.

Prix : 1 personne : 25 euros ; 2 personnes : 35 euros ; 3 personnes : 40 euros. Au-delà, nous contacter.

Adventszäit mat Famill a Frënn am Musée « A Possen »

Samschdes, de 26. November, start d’Adventszäit am Musée „A Possen“!

Vu 14 Auer u wäerten eise Visiteure mat eiser Médiatrice e schéinen a gemittlechen Nomëtteg erliewen. Mat ärer Famill, Frënn (oder och eleng!) kënnt dir verschidden Advents- a Chrëschtdekoratioune kreéieren, so wéi en Adventskranz oder Dekoratioune fir de Chrëschtbeemchen. Vill flott Schätz kënnt dir mat heem huelen! Den Nomëtteg kënnt dir mat engem Kaffi an engem Stéck Kuch ausklénge loossen an dëse flotte Moment feieren! En Atelier fir Jonk an Al (d’Kanner mussen a Begleedung vun engem Erwuessene sinn).

Le samedi 26 novembre lancera les festivités de fin d’année au Musée « A Possen ».

Nos visiteurs, à partir de 14h, pourront participer, en famille ou entre amis, à un après-midi de partage autour du thème des décorations de Noël. Fabrication et décoration de votre couronne de l’Avent, façonnage de petites décorations pour votre sapin… vous repartirez de cet après-midi les mains pleines de trésors ! Encadrés par notre médiatrice, que vous soyez seul ou en groupe, adulte ou plus jeune (les enfants doivent être accompagnés pendant toute la durée l’après-midi), cet atelier vous permettra de vous plonger dans la chaleur réconfortante des préparations festives de fin d’année. Un goûter terminera bien entendu ce moment de partage !

Samschdes, de 26. November.

Vu 14 Auer un.

Ongeféier 3 Stonnen.

All Altersklassen (d’Kanner mussen a Begleedung vun engem Erwuessene sinn).

Eng Reservatioun ass obligatoresch per Telefon um +352 23 69 73 53 oder via E-Mail op [email protected].

Samedi 26 novembre.

A partir de 14h.

Durée de l’atelier-goûter : 3 heures environ

Tout public. Les enfants doivent être accompagnés.

Réservation obligatoire par téléphone au +352 23 69 73 53 ou par email [email protected].

Prix : 1 personne : 25 euros ; 2 personnes : 35 euros ; 3 personnes : 40 euros. Au-delà, nous contacter.